Tämä ihan vain talviviihteeksi:
Terje näyttää amatööreille närhen m***t.
Muutenkin hieno leffa toi First Descent.
Hyvää pakkasta teille kaikille!
Warhammer Renaissance: Let's Paint Chaos Warriors
3 päivää sitten
Satunnaisia ajatuksia kaikesta
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti