sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Olen sanottavani sanonut

Siis näiden eduskuntavaalien suhteen: Finland rien point – Finland zero points!

Loppujen lopuksi kukaan ehdolla Kymenlaaksossa olleista ihmisistä ei täyttänyt vaatimuksia. Yksi ehdokas pääsi lähelle, mutta hänen puolueensa kategorinen kyvyttömyys energiapolitiikassa esti minua antamasta hänen puoleelleen tukeani. Sam Borgin mukaan vaaleissa on meillä valittava puolueitten väliltä. Minä en voi valita mitään niistä, sillä mikään maamme puolueista ei vielä aja sellaista liberaalia yhteiskuntaa, johon minä haluan uskoa. Muutamat tulevat lähelle, mutta kun niiden ehdokasasettelu täällä kaakon kulmalla on mitä on, niin ei saletisti natsaa.

Saatoin myös todeta, että vaaleissa ehdolla olleet ovat kategorisesti minua konservatiivisempia, ja vaaliasiantuntijat vahvistavat tämän suomalaisen yhteiskunnan luonteenpiirteeksi. Minä olen siis epäsuomalainen: liian liberaali.

Arcticon Companion -5378108±n mielipidettä!

Ei kommentteja: